Dziwne stuki zarówno z przodu jak i z tyłu auta, bardzo często związane są z wybitymi tulejami gumowymi na stabilizatorach. Dodatkowo luzy i zniszczone tuleje guomwe „dają” do wiwatu, stukając i trzeszcząc. Wymiana tych elementów jest bardzo prosta. Potrzebujemy dosłownie kilka porządnych kluczy i chwilę czasu. Super jak możemy posiłkować się podnośnikiem lub kanałem, podnośnik, np.: kolumnowy jest najlepszym „pomocnikiem” ponieważ możemy zrzucić koła, które przeszkadzają nam w wymianie. Łączniki przednie to kilka minut na stronę, włącznie z oczyszczeniem i przesmarowaniem śrub. 

Z tyłem jest więcej pracy, mocowanie łącznika jest od strony koła (górna śruba) oraz od strony dołu auta (dolna śruba).

Ja zastosowałem FEBESTA, nr CRSB-CDKR. Gumy wyglądają naprawdę bardzo solidnie. 

Zamontowane tuleje stabilizatora. Nasadka 16mm – najlepiej długa. Klucz udarowy wspomaga, szybko i sprawnie. Jedynie od strony zbiornika, podejście kluczem udarowym jest nieco skomplikowane (górna śruba). Dół bez problemu :). 

Tylne łączniki po wymianie, klucz do wymiany 18 dól i góra. Ja zakupiłem łącznki firmy Blueprint o numerze ADA108507

Udało mi się również wymienić łączniki przednie. Przód to naprawdę szybka piłka. Potrzebny klucz to 18mm. Przód również na Blueprint nr.: ADA108504.

Momenty obrotowe dokręcania śrub łączników

Łącznik przód

Łącznik tył