Zestaw części przy pracach z chłodniczką oleju
Wiele osób pyta mnie, co przy tej „niewdzięcznej” naprawie należy zakupić aby podejść do niej w należyty sposób. Postanowiłem zatem na zestawienie najważniejszych elementów potrzebnych do prac przy uszczelnieniu chłodnicy oleju.
Chłodniczkę oleju dokręcamy z siłą
12 Nn
Kolektor ssący lewy i prawy dokręcamy z siłą
16 Nm
Śruby podpory turbosprężarki dół
12 Nm
Śruby podpory turbosprężarki góra (2 śruby, ważne NOWE !!!)
40 Nm
Chłodnica oleju:
JEEP: 05179360AB
MERCEDES: A6421800165
Oring Kolektora ssącego:
MERCEDES: A0139970045
Oring EGR:
MERCEDES: A0259973448
Może się przydać w sytuacji kiedy musimy wyjąć EGR.
Oring wymiennika ciepła:
MERCEDES: A0209974745
Oring wymiennika ciepła:
MERCEDES: A0149974945
Oring rezonatora hałasu:
MERCEDES: A0139972345
Uszczelka chłodnicy spalin:
MERCEDES: A6421420580
Zestaw naprawczy klap kolektorów:
– różne warianty
Uszczelka chłodnicy oleju, dwie sztuki:
MERCEDES: A6421880480
Uszczelka kolektora ssącego
MERCEDES: A6421410580 x 2 sztuki
Uszczelka podpory turbosprężarki
MERCEDES: A6421420681
Uszczelka podpory turbosprężarki (góra)
MERCEDES: A6421420781
Uszczelka turbiny (prawa)
MERCEDES: A6421423280
Uszczelka turbiny (lewa)
MERCEDES: A6421423180
Myślę, że ten krótki spis części pomoże w walce z znienawidzoną chłodniczką oleju.
Dodatkowo link do posta o jej wymianie.