Zestaw części przy pracach z chłodniczką oleju
Wiele osób pyta mnie, co przy tej „niewdzięcznej” naprawie należy zakupić aby podejść do niej w należyty sposób. Postanowiłem zatem na zestawienie najważniejszych elementów potrzebnych do prac przy uszczelnieniu chłodnicy oleju.
Chłodniczkę oleju dokręcamy z siłą
12 Nn


Kolektor ssący lewy i prawy dokręcamy z siłą
16 Nm
Śruby podpory turbosprężarki dół
12 Nm i 60 stopni
Śruby podpory turbosprężarki góra (2 śruby, ważne NOWE !!!)
Stage 1: 20 Nm + 90 stopni
Stage 2: 50 Nm


Chłodnica oleju:
JEEP: 05179360AB
MERCEDES: A6421800165

Oring Kolektora ssącego:
MERCEDES: A0139970045

Oring EGR:
MERCEDES: A0259973448
Może się przydać w sytuacji kiedy musimy wyjąć EGR.

Oring wymiennika ciepła:
MERCEDES: A0209974745

Oring wymiennika ciepła:
MERCEDES: A0149974945

Oring rezonatora hałasu:
MERCEDES: A0139972345

Uszczelka chłodnicy spalin:
MERCEDES: A6421420580

Zestaw naprawczy klap kolektorów:
– różne warianty

Uszczelka chłodnicy oleju, dwie sztuki:
MERCEDES: A6421880480

Uszczelka kolektora ssącego
MERCEDES: A6421410580 x 2 sztuki

Uszczelka podpory turbosprężarki
MERCEDES: A6421420681

Uszczelka podpory turbosprężarki (góra)
MERCEDES: A6421420781

Uszczelka turbiny (prawa)
MERCEDES: A6421423280

Uszczelka turbiny (lewa)
MERCEDES: A6421423180
Myślę, że ten krótki spis części pomoże w walce z znienawidzoną chłodniczką oleju.
Dodatkowo link do posta o jej wymianie.